Something not Special for All of Us

Saturday 4 February 2023

ALIVE OR IN LOVE

 

HERKESE MERHABA!!

Öncelikle yaklaşık olarak 3 yıl boyunca buraya yazmadığım için üzgünüm fakat telafi etme niyetindeyim, umuyorum da diyebiliriz. Dil değişikliği yapma sebebim İngilizce'den biraz bıkmış olmam. Zaten yazılarımı okuyacak olan kitle belli (ben), bu sebeple Türkçe ile alakalı bir problem olmaz diye düşünüyorum :) 

Kısa bir girizgah sonrası, yazmak istediğim konuya gelmek istiyorum. Geçtiğimiz günlerde bitirdiğim, Netflix üzerinden yayınlanan Japon dizisi "First Love" üzerine konuşmak,yazmak istiyorum. 

Takeru Sato'nun başrolünde olduğu, iç ısıtan ve kış günlerinde çerezlik olarak izlenebilecek bir dizi olduğu kanısındayım. Dizinin iki şarkı üzerine kurulu olması ve bu şarkıların uzun zamandan beri dinlediğim iki şarkı ( Utada Hikaru- First Love ve Utada Hikaru- Hatsukoi) olması beni diziye daha da bağladı sanırım. Anılarımız ne kadar değerli olduğu, onlar olmadan ne kadar eksik olduğumuzu da güzel bir şekilde işlediği için diziyi ayrıca beğendim. Bir de güçlü, ne istediğini bilen kadın karakterler izlemeyi sevenler için de güzel bir dizi :)




**Şarkıları dinlemeyi unutmayınnn!!!




No comments:

Post a Comment