Something not Special for All of Us

Sunday 18 June 2023

KRISTEN, COME RIGHT BACK!

 MERHABALARR!!

Bu aralar daha sık bir şeyler yazmak istiyorum sanırım, hem kağıtlara hem de buraya. Bunun sebebi içimdeki boşluk hissinden bir türlü kurtulamıyor oluşum galiba. İnsan neden kendisini böyle zorlu süreçlere girmeye zorlar ki? Cevabını merak ettiğim ama bir türlü de bulamadığım bir soru gerçekten. 

Doku tasarlamak, malzeme çalışmaktan neredeyse yirmili yaşlarımın yarısına geldiğimi unutacak hale gelmişim. Bu farkındalık hissi bazen beni çok üzüyor, boşluğa düşmeme de sebep oluyor sanırım. Güzel şeylerden bahsetmek için burayı kullanmak istiyorum galiba artık. Bir sonraki en ufak olumlu gelişmede buraya yazacağım ki sadece olumsuzluklardan oluşmadığını kanıtlayayım hayatımın (bu kanıta benim ihtiyacım var, yanlış anlaşılmak istemem :)). 

1 hafta kadar bir süre sonra, kısa bir zaman için bile olsa kendime zaman ayırabileceğimi düşünüyrorum. Yapmayı sevdiğim şeyleri günümün merkezi haline getirmek, yapılacaklar listemin de başına yazmak istiyorum. Sürekli ✧777✧ yazıp, olumlama yapmaktan daha faydalı olacakmış gibi geliyor bana :) 

Çizim yapmaya geri döneceğim, analog/dijital fotoğraf ile daha fazla zaman geçirebileceğim günleri iple çekiyorum. Pişmanlık duymayacağım ilişkiler kurmak istiyorum insanlarla (beni sizinle konuştuğuma pişman etmeyin, lütfen!). Uzuuun uzadıya bir şeyler yazmak istiyorum aslında. Fakat bunun için uygun bir zaman değil sanırım. Bir sonraki Güzin abla köşemde görüşmek üzeree :))  

Unutmadann, bir de şarkı ekleyeyim. 



No comments:

Post a Comment