Something not Special for All of Us

Wednesday 13 December 2023

WHEN IT'S OVER

  

 
Yine uzun bir süre bir şeyler yazmadan, ama yazmayı hayal ederek geçirdiğim bir dönemdeydim. Her ne kadar yazmayı özlesem de, bir şeyleri ertelemek konusundaki yeteneğim beni bu konuda da yüzüstü bırakmıyor belli ki :) Havaların daha da soğuması, yapmam gereken şeylerin birikmesi ve en önemlisi de kendimi huzursuz hissetmekten alıkoyamadığım zamanlarda yapmayı en sevdiğim şey aslında bir şeyler yazmak ya da çizmek oluyor. Hoş, uzun zamandır çizimle alakalı bir şeyler yapmakta hayli zorlanıyorum ama...

Yine bir şeylerden sızlandığım bir yazı olacak gibi. Bugünlerde hayatım biraz karışık, endişe duyduğum şeylerin artması ve bir endişe çukuruna yuvarlanmamla sonuçlanan günler silsilesi de denebilir sanırım. Yine de umutlu olabileceğim, beni kaygılandırmayan şeylerin de hayatımda olması sebebiyle bir nebze de olsa kendimi iyi hissediyorum. 

İyi hissettiğim şeylerden bazıları, uzun zamandır okumayı planladığım bir kitaba başlamak (Gece Savaşları: 16. ve 17. Yüzyıllarda Cadılık ve Tarım Kültleri) ve izlemek istediğim bir filmi izleyebilmekti (Past Lives). Detaylı bir yorum yapamam ama film beni tatmin etti, bunun yanı sıra; çabalamayan, kendisini anlamakta/anlatabilmekte güçlük çeken ve fırsatları değerlendiremeyen insanların beni ne kadar sinir ettiğini "tekrardan" anlayabilmeme fırsat tanıdı :) Puanlama yapmaktan hoşlanmıyorum, bu sebeple sadece tavsiye etmekle kalacağım.

Unutmadan, bu yazıyı okuyan olursa (benim dışımda :)), güzel bir yıl geçirir umarım. Zorlandığımız zamanlar her ne kadar sık olsa da, iyi hissedeceğimiz ve huzurlu olacağımız zamanların daha da akılda kalıcı olmasını diliyorum :) (bu biraz kendim için hatırlatma ve dilek sanırım :D) 




Şarkı önerisi için tıklayabilirsiniz!!! 🌌



 

No comments:

Post a Comment